Monday, February 18, 2008

Kenapa Awak Nak Hipokrit?

kenapa awak nak hipokrit?

dulu..

masa awak pertama kali pijak tanah(KL).

saya bimbing.

awak takder duit nak makan.

saya blanje.

awak nak g memane.

saya hantar. until now!

awak ader mslh..

saya selesaikan..

sebab saya tak pernah berkira dengan awak..

perangai awak dulu..

memang bagus..

sekarang..

awak blagak gler ngn kiter..

sejak ada kawan pakai kereta..

mane ade awak nak keluar dengan saya..

saya tahu saya cuma pakai vespa buruk je..

saya tahu la kawan² awak semua nyer loded²...

bukan awak yang loded...

tapi ingat..

kawan awak bukan satu negeri gelak belakang awak..

awak tak tahu..

jangan sampai orang cop awak kijang baru masuk pekan..

masa saya senang..nampak sgt awak cari kiter..

hey!! nak tumpang senang jer ker?

sedar la diri sket..

saya bukan tak boleh hidup pon tanpa awak.

tapi hati kawan mesti di jaga.

so..

pandai2 jaga diri eh..

jgn hipokrit sgt..

dibenci org awak tak tahu..

jgn belagak sgt..

setakat pakai barang branded duit kerajaan buat ape..

fikir asal usul kiter..

setakat cakap dekat orang je pandai..

awak tak fikir yang awak pun same je..

jgn nak anggap kiter tinggi..

kiter sama jer..

so..

anggap la ni sebagai nasihat kawan..

jgn hipokrit!

7 comments:

aqmal said...

h berkenaan dgn siapa?
awek?
bestest fren in t wrld?
kawan?

tp sy tau, die nih mesttti perempuan!!!!


ikhihkhihkhihkhi.

pEarL.BastArd said...

haaaa...mari keta teka sape yang kena..

ni la org malaysia..xhbs ingat pompuan je ke?

aqmal said...

ah yer, like u r not malaysian.hello kamon la beb.dats just a teasing line.

pEarL.BastArd said...

wakakaka..eleh..emo lak..wakaka

aqmal said...

yu emo.yu yu yu.
(emo is an exceptance for girls bcos they hav pms.boys dont.wekkk)

lyn said...

oiitt bgs ayat ko tu kdg2 membri kesedaran kepda kite

Nor Ridhuan said...

Lyn:hahah..ni citer time aku dip dulu la..hopefully aku xjumpa la org macam tuh kat sini..heuheu