Wednesday, October 27, 2010

Kalaulah Kau faham apa yang Aku cuba maksudkan



Kalaulah aku tahu langit itu penuh kata kata cinta.
Dulu lagi sudah ku pohon dariNya turunkanlah air mata dari hamparan yang menduga uji sudah lama ingin kupetik rahmat dari langit yang berupa kota bintang berisi cinta sejati .

Kalaulah aku tahu perlu pengorbanan dalam mencari sejuta rahsia .
Dari dulu lagi telah kukorbankan diri kepadaMu dan bibir pasti tidak berhenti dalam mengucap syukur dengan nikmat nyawa .

Kalaulah aku tahu dunia terlalu sukar menerima aku,
Dulu lagi telah kutikam jantung ini agar ia berhenti bernadi!
Jangan ditanya sebanyak mana pengorbanan yang telah aku buat....
Kerana aku sendiri tidak pernah mengiranya...
Tapi, andai pengorbanan itu tak dihargai... Perlukah aku berkorban lagi?

SiLaraDenganSkuterBesiNya

No comments: